
Julia Żugaj i LG K40 “SOCIAL FRIENDLY”, czyli kampania składająca się z trzech spotów digitalowych, w których influencerka wystąpiła wraz z YouTuberem Rezigiuszem. Miała na celu podkreślenie walorów jednego z modeli telefonów marki LG, świetnie nadającego się do korzystania na co dzień z mediów społecznościowych.
Plan zdjęciowy miał miejsce w 2019 roku, w jednym z warszawskich studio. Podczas zdjęć twórcom towarzyszył instruktor ruchu, który pomagał im w pozowaniu do zdjęć i uczył w jakich pozach ciało wygląda korzystnie. Julia dzięki tej lekcji mogła dowiedzieć się jak w pełni wykorzystywać swój potencjał oraz co ma robić, aby przed kamerką czuć się jeszcze pewniej.


W jednym ze spotów klient wykorzystał również taneczny talent i umiejętności Julii – dziewczyna tańczyła w rytm muzyki z telefonu.
Był to najważniejszy dotychczas plan zdjęciowy Julii, więc z uwagą słuchała również cennych wskazówek swojego starszego, doświadczonego już kolegi – ReZigiusza. Do teraz pamięta każdą z nich i wykorzystuje przy kolejnych projektach tego typu.