Biżuteria EMBER

Projekt zapoczątkowany przez samą Julię w październiku 2021 roku. Głównym powodem rozmów była chęć stworzenia własnej limitowanej kolekcji biżuterii, której premiera przypadałaby przed Świętami Bożego Narodzenia.

Produkt ten powstał z myślą o fanach influencerki – Żugajkach. Julia chciała, aby w ramach świątecznego prezentu mogli zakupić produkt, który jeszcze bardziej zbliży ich do dziewczyny oraz zjednoczy ich społeczność.

Sama Julia mówi: „Nigdy nie sądziłam, że uda mi się zgromadzić wokół siebie tylu cudownych fanów. Jesteście najlepsi! To właśnie z myślą o Was stworzyłam ten produkt. Chciałabym móc rozpoznać Was podczas przypadkowych spotkań i odwdzięczyć się za wsparcie jakie mi dajecie.”

Influencerka osobiście odbyła wiele spotkań z marką SelfieStore, aby wybrać najlepsze materiały do produkcji jej biżuterii oraz zaprojektować ostateczną kompozycję zgodną z jej wyobrażeniami.

Finalnie Julia postawiła na “bransoletkę przyjaźni” z napisem EMBER. Jest to slogan, który towarzyszył jej działalności przez cały ubiegły rok – właśnie tak dziewczyna nazwała również swoją kolekcję kosmetyków oraz perfum, dzięki czemu teraz mocno kojarzona jest przez swoich widzów właśnie z tym słowem.

Oprócz zadowolenia widzów oraz wizualnego efektu, Julii zależało również na jakości produktów oraz warunkach, w których powstają. Dlatego też biżuteria wykonywana jest ręcznie w Polsce z wysokiej jakości materiałów: jadeitu pomarańczowego, kryształków oraz koralików czeskich. Dodatkowo jadeit pomarańczowy znany jest jako kamień szczęścia i harmonii, co tylko przypieczętowało motyw przewodni kolekcji.

Drugim produktem, który stworzyła Julia jest zawieszka do telefonu.
Aby jeszcze bardziej połączyć się ze swoimi fanami, jako hasło przewodnie wybrała “Enjoy Little Things”, czyli motto samej dziewczyny oraz jej społeczności. Miał być on codzienną przypominajką o tym, aby cieszyć się nie tylko z dużych rzeczy, ale też tych małych.

Premiera produktów początkowo planowana była na 1 grudnia, lecz przez ogromne zainteresowanie i związane z tym problemy techniczne musiała zostać przeniesiona na 3 grudnia.

Pomysły Julii okazały się być strzałem w dziesiątkę, ponieważ produkty zostały wyprzedane w pierwsze 10 minut od pojawienia się na sklepie. Był to ogromny sukces dla dziewczyny oraz znak, że warto pomyśleć nad kolejnymi podobnymi produktami w przyszłości.

Polecane Posty